godisjullanbullan

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Julia - 18 maj 2012 14:05

Vi börjar me panfu xD

Idag på panfu så skrev jag åt min kompis: Har du moviestarplanet? Då fick jag en varning 

 vad sa jag för nåt dumt?? fattar inte det dära! sen frågade jag samma sak igen.. och nu är jag avstängd från chatten,. 

Hatar det där.. man får inte ens skriva sin favorit låt.. jag tänkte skkriva tröjan du hatar..men då fick jag en varning!

Åhh! jäkla panfu!! Jag heter Godis0202 där och är i level 22 hitils! jag vill så himla gärna bli guldmedlem men får inte för mamma, pappa! inte ens för mommo  

och jag vill så gärna bli guldmedlem för att: Jag brukar titta på möbler till min trädkoja ibland-! då trycker jag för att köpa.. MEN DET ÄR GULDMEDLEM!! Alltså ALLA MÖBLR ÄR FÖR GULDMEDLEMMAR!! HATAR PANFU! I det här läget iallafall...


Ida har jag ätit nudlar..

och till middag ska jag äta pizza!!

Mommo ska göra en egen..Den är nästan godare än tt hämta från grill.. xD xD

och jag har varit i vittangi å handlat!!

HEJDÅ  

Är fortfarande sur.. PÅ GRUND AV: PANFU SÅKLART!!!!!!!!!!!!!!  !!!!!!!!!!!!!!!!!!  

vi handlade med kläder på oss iaf  !

Herrå

// Godisjullan<3<'33<'333<'3333

Presentation


Tja! Bilden här uppe är en bild på Oskar som är ca 5 månader! Jag är faster åt han.. Men jag e bah 10 :D
Åhh visst e han gullig!!!
Jaja hoppas ni gillar min blogg
Hejråå! ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandajulia's bakrund!


Ovido - Quiz & Flashcards