godisjullanbullan

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Julia - 9 maj 2012 14:08

Jag å Julia har blivit bästisar igen!    

Det är det bästa me min dag   

Vi pratade inte om det i skolan!! Men på msp igårkväll grät jah!!

Jag var orolig igårkväll!!

Om vad Julia skulle säga.

Tänk om hon hade sagt att hon var bästis med Erica te.x

Meen vi var inte arga på varran ida iaf :)

Nu vad som hänt idaa!

På morronen hade vi slöjd!! Träslöjd  !!

Vi skulle göra krokar!

Ja gjortde 2 krokar åt Alma å Charlie!! (Mina hundar)  

Sen efter det hade vi rast!!

Jag, Julia, å Erica lekte upptäcksvärd!!

Det var vad vi kallade de iaf!

Då te.x kansske jag var ledare!!

Så kanske det står ett par plankor på skolgården!

Då kan jag säga att dom har stått där i 200 år kanske!!

Fattar ni?    

Om ni inte fattar får ni inte göra det dåe!! 

Sen efter rasten varee frukt och läsning, på skolan läser vi vargbröder!

Den är ganska läskig   

Sen hade vi göra klart timme :D

Jag gjorde klart lösa blad och rättade minmattebok laite!!

(Laite betyder lite   )

Och sen hade vi lunch!

Det var korvstråganoff! Bläää  

Sen varee rast igen :*

Sen direkt efter rasten gick vi till biblioteket!! 

Jag lånade 3 böcker på Julias lånekort.  

En heter Listan, och en heter Önskelistan, och en heter SurKurt SolskensNisse och grodanGroda!!

Roliga böcker vaa!!

Sen gick vi till skolgåreden igen .

Sen väntade jag på pappa med "Stinko" Stina i min klass  

Sen kom han å jag åkte hem!

När jag kom hem satt jag mej vid datorn, tömde Minys kattlådor och började läsa på Önskelistan!!

Nu är jag på 3 kapitlet!

Men ajja! Nu mst jag dra!

Ska bah lägga ut bilder på böckerna! 

Men ojj! Det går visst bara å lägga ut bild på Önskelistan!

Men dåe vet ni vilken jag läsaer iaf!!  

  

Det var Tora Lora Lej boken det!!  

Näpp! Det gick nt å lägga ut rästen av böckerna   

Men aja Hejdåe!!

// Godisjullan 


   

  

Presentation


Tja! Bilden här uppe är en bild på Oskar som är ca 5 månader! Jag är faster åt han.. Men jag e bah 10 :D
Åhh visst e han gullig!!!
Jaja hoppas ni gillar min blogg
Hejråå! ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandajulia's bakrund!


Ovido - Quiz & Flashcards