godisjullanbullan

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Julia - 12 maj 2012 23:11

Ida har jag varit på IKEA :)

I happaranda 

Men man åker förbi Pajala för att komma dit (Jag bor i Kiruna )

Det tar 2 timmar från Kiruna till Pajala ;s Ganska långt ändåe 

Vi stannade i Pajala och hälsade på min farmors mor! Hon e 93 år 

Häftigt va XD Min farmor är död men min farmors mor lever 8D

Coolt 

Men sen fortsatte vi till Happis ;)

Dt var 2 timmar från Pajala till Happaranda 

Satt å fippla me moboilen den biten!

På IKEA tittade vi på kök!

Pappa och Kristina ska köpa nytt kök. 

Pööörfekt XD .......,

Sen gick vi å åt! Jag åt köttbullar med strips XD Jag var sugen på köttbullan och strips! Då blev det köttbullar med strips ;D Det var smaskens ;')

Sen fortsatte vi ...

Pappa köpte en handuk åt Oskar! Jag är faster åt han fast jag bah är 10 

Häftigt va * O *

Jag själv köpte en present åt mamma och Oskar! För 98 kr sammanlagt! Betalade för egna pengar 

Åt oskar köpte jag en nalle! Och åt mamma ett tandborst ställ! Jag ska köpa blommor åt mamma imån också!

Mamma fyllde år i torsdags och så var jag hos pappa så vi sksk ha en liiitet kalas imån när man kmr till henne 

Aja_:_:_;

Sen gick vi på candy world :)

Där köpte jag oxå för mina pengar! Det blev 128 kr sammanlagt ;=)

Sen började vi åka hem! Usch! 4 timmar tillbaka oxå    

Vi kom hem först 11!

Jonathan min storebror hade 9 kompisar hemma hos oss. Alla var på väg hem när vi kom"

Vi gjorde farma mackor! Sen gick jag å la mig! 

Ida vaknade jag typ kl halv 11  

Jag som brukar sova till 7 XD

Jag gick upp! Käkade frukost. Myste me pappa å Kristina en stund!

Ringde Julia å sa att jag skuulle titta på valparna sen skulle jag komma till hon!!

Jaa, ida har jag tittat på valpar. Men ska nt köpa nån!

Elr joo! Men inte i den rasen vi kollade på ^_^

Jag ska köpa en Irländsk röd setter!


När jag tittat på valparna så köre Kristina mej till Julia!

Hos jullan åt vi kladdkaka!

Pärlade åså!

en kom pappa å hämtade mig kl 5 typ. 

Då åkte jag hem å myste en stund med mina hundar åså!

Sen åt vi mat

efter maten myste vi i soffan igen. Poppade poppcorn också XD    

Sen åt vi dom! Tittade lite hockey åså.

Sen gick jag å kristina ut med hundarna, åså varee natti natti!

Godnatt bloggen. Börjar bli lite tröööööttt 

XD

Hejdåe 

// Godisjullan 

Det blir ingen bild ida 

Gona.. *Gäsp*    Gonatt ,,    

       

Presentation


Tja! Bilden här uppe är en bild på Oskar som är ca 5 månader! Jag är faster åt han.. Men jag e bah 10 :D
Åhh visst e han gullig!!!
Jaja hoppas ni gillar min blogg
Hejråå! ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandajulia's bakrund!


Ovido - Quiz & Flashcards