godisjullanbullan

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Julia - 11 maj 2012 07:42

Ida ska jag på IKEA i Happaranda!  

Vi ska titta på ett kök XD ..

Ett nytt kök ska vi få hos pappa :)

Vi ska titta på de åså ska vi hälsa på pappas mormor också!

FUUUN 

Och förresten!! Vill ni veta en sak;O

Jag har fått en ny mobil  

Yees!! Vi var på Telia igår å tittade på mobiler :)

Min gamla mobil har gått sönder. Och pappa säger att jag är värd en ny mobil 

Så igår höll jag på att fippla med den ..XD

Sen har pappa oxå köpt en surfplatta  

Kuuuuuul!! Men det funkar nt !! Det går nt å gå in på internet på den   

Inte ens youtube :(

Men de går på min mobil XD

Men inte på surfplattan DX

Äsch!!

Jag har ju min mobil. Och där kmr jag in på youtube! Jag ska lyssna musik hela väge till Happaranda 

Aia!

Det var ALLLLLLT å lite till 

Hejdåe.

 

// Godisjullan  

Presentation


Tja! Bilden här uppe är en bild på Oskar som är ca 5 månader! Jag är faster åt han.. Men jag e bah 10 :D
Åhh visst e han gullig!!!
Jaja hoppas ni gillar min blogg
Hejråå! ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandajulia's bakrund!


Ovido - Quiz & Flashcards