godisjullanbullan

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Sol...

Av Julia - 31 maj 2012 14:13

Solidaritetsdagen äree ida :D

Faasen va najsigt!!  

Idag haree vart 2 st nya som hälsat på här i klassen ^-^

Hehe! också najjsigt!

En heter Astazia, och Elin!

Astazia kom från London :O

Och Elin hätr ifrån..

Från bolki skolan  

                                                  

                  SOLIDARITETEN!!  

______________________________________________________________________________________________________

Jaa! som jag SA!!!!!!

Vi har solidaritets grejsimojs ikväll kl 6!'

Jag har lämnat in mina saker som jag ska sälja redan xD

Hoppas att jag hittar nåt att köpa själv oxå ^^

Sen ska ja ju stå i kassan åsåå!.....

Fika i matsalen,

va me julia, kanske ellen, hmm jag tror erica oxkså=)

Det var allt förutom en sak!!!!!!!!11

JAG E ME JULIA!---

Allt å laite till (Lite)

,dfkshgyrfsioepaäöÖLKSJGHVB NMFDSAOiufcvbnöllllll,,,,,,,,kmjhgfcvhuijklöuyreap

outerhjlrsDKLHJGDFXCGHBNB  HYTFGBHN vtvh LKBJ,M.ÖDF'GÅR0Y987Y7ERYWCFQbiu2lokVFWNQHDUOIäj'JH

VGIfre4p¨widsaty0+´005r5dtvjkHS57687904098

UYVGAB KL87654EDTVhkjmn  c89KLMJV CFDR5R6T78YIOHV ÅPÄhgölr8scfgv9u0+¨+

jr'båfvädöfldi....................................

..........



 !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 25 juni 2012 11:09

Kolkoooooooooo! Jag har ... Först har jag hos mommo.. där bloggade jah om boden... efter mommo så blevre kolkojoki stugan utan el.. sådeså.. JAG ´KUNDE BARA INTE BLOGGA! DET GICK NT. I kolko har jag gjort massor.. Skriver om det senare, nu m...

Av Julia - 20 juni 2012 07:43

Blääää... piss väder oxå.. skit :( Nu kommere va spöegn hela sommaren om jag får gissa.... På efter middan kommer pappa kristina pch hundarna och hämtar mig! sen far vi till dstugan: Kolkojokki! Sen vet jag inte vad jag ska gö.. På fredag är de...

Av Julia - 18 juni 2012 18:04

När jag skulle logga in idag så stog det att jag har blivit avstängd i 6 dagar :O ?? För att jag skrev Näjj du (i) What, what, och what... Får man inte ens skriva Näjj du (i) Jäwla regler ;(   // Godis0202       I'm Sad    ...

Av Julia - 17 juni 2012 19:25

Det spöregnar ute  ... Tråkigt väder men det finns inte så mke att göra..;( Jag kom hem från Boden nyss .... Elr jaaa, pappa å Kristina körde mej till mommo :) Så nu är jag i mommos stuga å ska snart gö chokladbollar  Jag kom till boden i f...

Presentation


Tja! Bilden här uppe är en bild på Oskar som är ca 5 månader! Jag är faster åt han.. Men jag e bah 10 :D
Åhh visst e han gullig!!!
Jaja hoppas ni gillar min blogg
Hejråå! ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandajulia's bakrund!


Ovido - Quiz & Flashcards