godisjullanbullan

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Julia - 5 maj 2012 18:21

Jappsidejsi!!

Jag har varit i Riksgränsen 

Med: Mamma, Görgen, Julia.Jonsson

(Görgen är mammas nya kille! För pappa å mamma har sepparera!!)

 Och Julia.Jonsson är Görgens barn!! Och Julia.Johansson är min bästis!!

Men ajja! Återgå till ämnet! 

Det stormade i Riksgränsen!! Brr ... 

Inte alls bra 

Men jag träffade Hugo där!! Hugo i min klass!!

Det var pinsamt, fär att han tittade på mig 

Han flinade åt mig!   

Nu sitter jag hemma med handuken på! Har precis duschat och ska chatta med Julia på msp lite!!

Förresten så heter min bonus syrra på msp juni!!! Utropsteckerna räknas! 

Men jag ska chatta med _Jullan02_  MIN bästis!!!

Ajja! Hejdåe ;*

Elr? Vill ni se på bilder från google?? Jag kan tyvarr nt lägga ut bilder från min kamera än!! Men när jag kommer till pappa ska vi kanske gö det!! Okej!! Men nu fåree vara google bilder! Men åker till pappa imån!!

Eller jag orkar nt lägga ut nån bild  Sry ...

Men ajjjjjjjja!!

Hejdåe!!

                                       // Godisjullan   

Av Julia - 5 maj 2012 17:52

 Igår var jag på stan med Julia! 

Vi var på Safari och fikade en macka!!

Jag tog ost å skink macka! Och Julia tog kebab macka!! (Tror jag )

Sen cyklade vi hem till mig! Vi satt vid datorn en stund sen cyklade hon hem!

Jag följde hon en bit! 

Sen så kom Julia.Jonsson förbi!!

(Min bonus syrra )

Vi käkade poppcorn och tittade på högklackat! 

Sen tittade vi i min hund bok!!

Sen så gick dom hem och jag gick å la mig!

Ajja! Det var min dag, och nu ska jag gå å duscha!!

Jag gör ett inlägg om den här dagen strax 

// Godisjullan               

Presentation


Tja! Bilden här uppe är en bild på Oskar som är ca 5 månader! Jag är faster åt han.. Men jag e bah 10 :D
Åhh visst e han gullig!!!
Jaja hoppas ni gillar min blogg
Hejråå! ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandajulia's bakrund!


Ovido - Quiz & Flashcards