godisjullanbullan

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Julia - 2 maj 2012 14:28

  

Sorry!! Jag hann inte blogga igår,det blev försent 

Men nue ska jah blogga     

Blogga ett långt inlägg .. Kuul va  

Nue ska jag skriva om vad som hände igår! Sen skriver jah om ida!

Igår va jag me ....: Igår va jag me "Jullan" Fuun  va  

Vi va ute å cyklade :D

Sen gjorde vi fruktsallad 

Men Julia skärde sig när hon skulle skala en melon 

Skratta nt!! Det är faktist synd om hon! 

Näe! Jag bah skoja  

Ajja! Nu ska jag försöka hålla mig till ämnet XD ...

Men igår cyklade jag me Julia hela dan! Och sen på kvällen så träffade vi Ellen!!

Så cyklade vi me hon oxå 

Då började Joe jaga oss! (Han bor typ granne me mig! Han går i 2:an å jag i 3:an)

Ajja! Men han började jaga oss!

Det var kuul 

Nästan jätte ..

Så jagade han oss me cykel en stund oxå!! Han åkte på Ellen typ 20 gånger 

Typ .. 

Sen så skyllde han på att det var Ellen som cyklade mitt framför han  

Herre gud vilket knäppo 

Vi cyklade typ till kl 7! Och då var jag så trött så jag gick å la mig! 

Fast först så duschade jah!! 

Sen gick jag å satt majj vid datorn! Men glömde bort att blogga,för att jag var så inne i msp!! XD ..

Och så var jag för trött för att blogga!!        

Och sen borstade jag tänderna!! VIKTIGT! 

Sen gick jag å la mig! Kom nästan försent till skolan 

Somnade om typ 5 gånger imorse     

Okej!! Det var gårdagen!!

Nu ida: Idag gick jag till skolan!!

Vi hade slöjd nu på morronen 

Träslöjd :D

Jag gjorde klart mitt brännbollsrack 

Jag har det hemma nue :)

Aja!

Sen efter slöjden så hade vi rast!!

Åså lektion,måndagsboken!!

På en onsdag! :O

Helt knäppt va 

Aja! Sen gick vi på lunch! Vi åt ..Nåt!! 

Kommer nt ihåg varee heter !

Efter lunchen varee rast igen!  

Efter rasten varee teater! Ettorna hade gjort den!! Den var skiitt kuul 

Efter de hade vi so!

Sen slutade vi halv 2:D

Och nu sitterjag hemma och äter chilliconcane!" (Stavning)

Min katt äter oxå det!! Hon gillar visst chillicorncane 

Ajja!

Klockan halv 6 så ska jag på " Diddes" Kalas!!

Det är en i min klass som har kalas! Didrik som han heter :)

Julia ska komma en timma tidigare hit!! För att vi har köpt en present tillsammans

Jag ska fixa mejj snart kanske ;)

Sen typ går jag å Julia till kalaset!!

Det är så nära att jag tillåme kan vinka till han 

Fuun va!!   

Aja! Snart kommer Jullan! Herrå ..

Lite bilder bah .

Happy Birthday Didde 



    Fruktsalland! Muums

Men då så hände det här ...

Jullan skärde sig!  

Men vi gjorde nt bah fruktsallat vi ..

  Cyklade oxå 

Ajja! Det var allt! Hejdåå

// Godisjullan   

Presentation


Tja! Bilden här uppe är en bild på Oskar som är ca 5 månader! Jag är faster åt han.. Men jag e bah 10 :D
Åhh visst e han gullig!!!
Jaja hoppas ni gillar min blogg
Hejråå! ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandajulia's bakrund!


Ovido - Quiz & Flashcards