godisjullanbullan

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Julia - 3 maj 2012 21:07

  Hello!

Nyss har ja varit på klassdisco :)

Men jag skrapade mejj där  

Men ändåå  

Vi hade det i rasthallen :D

Azz kul XD

På kalaset så jagade vi Hugo!! 

För att han snodde Ellens mössa hela tiden   

Då jagade vi han ..

Men sen blev jag trött på att springa runt! Så jag började svamla med Vilhelm istället     

Fuun!!

Vi svamla tillsammans typ hela tiden 

Om nå konstiga grejor!!

Vilka knäpposar vi är 8D

Men aja! Jag svamlade me han!

Vi bråkade om fotöljen!!!

Vilhelm låssades att jag var en robot! :D

Så han kunde spola tillbaka mejj om jag tog stolen så han skulleh få den XD XD XD XD XD

OMG! Vad vi är knäppa 

Sen låssades vi att det brann!! Å då var kom vi nt ut !!

Så vi tog (låssades ta) ett vatten glas!! Sen hälde vi det på oss!  (Låssades hälla)

Men när vi hälde det började vi frysa!! Så vi byggde en raket å for upp till rymden  och hämtade solen så vi blev varma XD (Låssades  )  

Ajja!

Sen var festen sluut! Men innan den var slut hände det här ...  

Ellen min kompis sa åt Athena:

Athena, kan inte du ge några ballonger. Du har ju nästan alla!!

Athena sa jaja! Och gav 2 ballonger och gick till sin mamma!!!

Hon sa åt sin mamma såhär: Mamma!! Ellen tog mina ballonger!!

Athenas mamma gick fram till Ellen å sa: Fy vad dum unge du är!! Ta mitt barns ballonger!!

Sen gick dom till bilen å var på väg att åka hem!!

Men då gick jag å Erica ut å sa åt Athenas mamma: VA DUM DU VAR MOT ELLEN!!

Sengick vi till Ellen som var ledsen 

Vi sa att vi hade sagt åt hon!!

MAN FÅR NT SKADA MIN KOMPIS ELLEN!! 

FATTA OM NI GÖR DET SÅ ÄR NI DÖDENS    

Visst är Athenas mamma kokobongbong!!

Likadan som Athena :(

Värdens värsta människa  

Ajjja! Det var juh allt!

Hejdåå 

Kramizar  

// Godisjullan  

    

Av Julia - 3 maj 2012 15:08

Idag har jag praoat! 

Jag praoade på Café Oskar!!

Konstigt ställe va! Men jag kände faktist en där  

Jag plockade disk,hjälpte till me sallad åså  

Det var ganska så kuul! Jag praoade från 9 till 2 :)

Pappa hämtade mig! Och vi åt lunch tillsammans,sen körde han tillbaka majj x)

Och nu ska jag berätta om igår!!

   Igår va jag ju på Didriks kalas 

Det var kuul !

Isak P var där!!

OMG 

Det var hemskt att han var där!!

Han är ganska så sööt!  

Men igår på kalaset så lekte vi lekar! Vi lekte emm ... Vad heter det nu igen ?? ...

Men vi lekte nåt iaf! Och Didriks lille bror Adrian var mee!!

Och då åkte han ut först typ! Såå han grinade resten av kalaset 

Känsligt vaa!! 

Så det var om igår!! Nu om vad som ska hända x)

Ikväll äre klassdisco XD

Jepp! Man ska ha me eget godis ;D

Och jag ska ta me chips, coola och nå godis ;-)

Kuul! Jag ska va me Jullan där 

LoveYaa 

Aja! Det var allt!! Hejdåå!! 

Bah lite bilder  

         Såhär ser våran skola ut !!

Fiin va! 

 Mmm! Där praoade jag!! 

 Hejdåå<3

 // Godisjullan  

Presentation


Tja! Bilden här uppe är en bild på Oskar som är ca 5 månader! Jag är faster åt han.. Men jag e bah 10 :D
Åhh visst e han gullig!!!
Jaja hoppas ni gillar min blogg
Hejråå! ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandajulia's bakrund!


Ovido - Quiz & Flashcards