godisjullanbullan

Alla inlägg under april 2012

Av Julia - 27 april 2012 19:20

Är ganska kissnödig Så gör ett ganska kort inlägg  !  

Japp! Nu har jah varit på stan!! Kom hem för typ 1-2 timmar sen  Men orkade inte blogga dåe 

Men nu ska jag blogga!! Fast jag är azz trött   Och mår lite illa  

Aja!! Ida har jag shoppat ett par shorts på kappahl, ett linne och armband på samma affär!! Sen köpte jag en blomma man har i håret på Lindex [; Allt ska jag ha på skolavslutningen!! Utom blomman!! Jag köpte en i gul!! Jag ska köpa en till i rosa kanske!Eller blåå ;D Eller lila Om dom finns kvar :] 

Jag var på stan me mamma Jontan och min kusin Frida  

Nu en bild ..  XD

Så här ser min kusin ut!!

// Godisjullan  


Av Julia - 27 april 2012 13:05

    Japp det här är bara ett vanligt inlägg  

Ida på skolan hade vi fredags kul  

Då tittade vi film!! Vi tittade på Narnia 3 :] Den filmen var jätte bra!! Jag jobbade i min svenska bok lite grann oxå! Aja!! Athena. Världens jobbigaste sitterbrevid majj     Det är så himla jäwla tråkigt att sitta brevid hon!!  

Jag kan lägga ut en bild på hon sen!! Hon finns på google  Aja! Snart ska jag å mamma på staan ;D Där ska vi shoppa :]   Sen ska jag köpa godis på gotte nasse!!

Här kommer bilden på athena!! Jah kan till å me lägga ut 2! 

Det här va när hon var 8!! Nu e hon 10   

 

Och här är hon 9!!

// Godisjullanbullan  

Av Julia - 27 april 2012 07:24

  Japp! Nu äre time å vakna!! 

Är så trött, men det är FREDAG SISTA DAGEN I SKOLAN FÖR DEN HÄR VECKAN ;

Sen ledig till Tisdag!!   Åhh, så himla bra!! Men aja! Så här ser min dag ut!!

1. Gå till skolan!  

2. Gå hem! 

3. Mysa med katten 

4. Äta lite mat!!

5. Åka å handla me mamma!!

6. Hämta Jonathan från skolan!

7. Åka på stan! Shoppa kläder till oss alla! Då menar jah ALLA! Till å me jag  

8. Köpa godis på gotte nasse !!

9. Ha Fredags mys!!

Aja det var min härliga dag!!  

Nu lite bilder!! 


 


     

HAHHAHAGuud va rolih bild!! // Godisjullan  

Av Julia - 26 april 2012 20:09

      *Gäsp* Nu ska jag soova 

Tänk vad jag är knäpp!! Jag brukar lägga majj vid 10-11tiden! Men jag är trött nue Knäppa jag ;D

Ändåå!! Jag är sviin trött!!        

Men på brottningen ida var det jätte kuul!!   Pizzan var inte så himla good! Men jah har 2 bitar kvar iaf! 

Sen har jag väl inte gjort så mycket!! Joo förresten så hos Jullan så klättrade vi i träd, spelade spel å sånt! 

Nu lite bilder ...

  

Kan jag få sova nue bloggen?? 

.. Och sov gott 

Från den trötta människan  

Av Julia - 26 april 2012 14:43

Ida har jah varit i skolan ;D

Sen efter skolan så gick jag till korren med Amanda, Julia, Ellen och erica   Dom är ett par jätte snälla kompisar!!

Jag köpte 2 klubbor     

Sen gick jag till Jullan   Och nu sitter jag hemma me Julia hos henne!! Vi sitter på 2 olika datorer 

Och ikväll ska vi på brottning!! Det är skiitkuul!    Efter brottningen ska jag äta pizza me mamma  

Sen ska vi åka å handla!! Aja, det var min dag  

Nu kommer lite bilder  

 // GodisJullan  



Av Julia - 25 april 2012 19:41

Nyss har jah varit med Maja 

Det var ganska kuul XD

Men inte lika kul som att va med Julia   

Vi åt kladdkaka   Det var muums!! Sen gick vi ut å sparkade sparkcykel, sen satt vi vid datorn å så!! Nu har hon åkt hem! Och jag har nyss duschat å nu ska jag titta på halvåtta hos mig! Efter det ska jag titta på 112 på liv och död   Efter det ska jag sova!! 

  

 Det går inte och lägga ut nån bild 

Kanske lägger ut det i nästa inlägg elr nån annan gång 

//GodisJullan     

Av Julia - 25 april 2012 15:45

Jag är med Julia! (Min bästis)  

Vi har varit på Kiosken  

Där köpte vi lite godis!! För 20 kr sammanlagt  

Sen har vi vart ute å lekt lite 

Vi har oxå förvandlatpårkägg till spargris  

Så här gör man ...

1. Man tar ett påskägg!!

2. Sen målar man det! (I vilken färg man vill) Helst med målarfärger!! Man ska måla bååda sidorna  

3. Sen limmar man fast dom i varran.!

4. Sen gör man ett litet hål som man kan sätta pengarna i        

Klaar!!

Hejdåå!! Jag har inget mer å skriva om! Förutom att min bästis sitter å garvar åt min katt som ... Som.. Ööö! Inte vet jag vad som är roligt med hon      

// Julia   

Av Julia - 25 april 2012 15:27

Nu har jag skapat en blogg! JIPPI 

Jah ska blogg skit mycket XD

Jag hoppas att jag får många bloggläsare  

Aja!! Jag har msp! (Moviestarplanet) Där heter jah Godis0202  

Nu äre jag med min bästis som heter _Jullan02_ På msp!! 

Hon har oxå en jätte fin blogg!! Den heter Jullizbullizmoviestar.bloggplatsen.se!!

Aja! Nu ska jag nörda vid msp en liten stund!!


Hejdåå 

// Julia ;) Jag heter likadand som min bästiz    

    

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Bilden här uppe är en bild på Oskar som är ca 5 månader! Jag är faster åt han.. Men jag e bah 10 :D
Åhh visst e han gullig!!!
Jaja hoppas ni gillar min blogg
Hejråå! ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandajulia's bakrund!


Ovido - Quiz & Flashcards