godisjullanbullan

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Julia - 28 april 2012 18:09

     Ida har jag varit ute å cyklat med Julia  

Det var iskallt ute  Men solen värmde iallafall lite  Jag har köpt en ny cykel!! Jag cyklade på den!! Kul, kul!

Julia hade oxå en ny cykel ;D

Aja!! Vi cyklade åså sen vid klockan 2 cyklade vi till LOMBIA   och där tittade vi fotboll Kuuuuuul!!

Det var Kiruna mot Happaranda !! Kiruna vann Yehooo!!!

(Jag bor i Kiruna )   

Ajja!! Sen efter matchen så cyklade jag hem, Julia följde majj!!

Då tvättade jag händerna å ansiktet!!!!

Aja! Kl 7 typ, ska jag åka till mommos stuga, i Vivungi!! 10 mil borta från Vittangi  

Aja! Ikväll ska jah iaf dit   Fuuuuun !!! 

Men det finns dator där iallafall  Ännu mer Fuuuuuuuuuuun!!    

Aja!! Jag ska iaf till Vivungi!! Och titta på majbrasa å mysa med mommoFun!!!, FUN!!!!, FUN!!!!

Aja!! Lite bilder!!

pS: Kmr blogga i Vivungi   

Bilder ....

Så hät ser vivungi ut typ ;D

// gOdIsJuLlAn  

Av Julia - 28 april 2012 09:12

Skulle bara säga att jag är trött 

Hejdåå   

Av Julia - 28 april 2012 09:05

*Snyft* Jaa, rubriken säger ALLT!! Det blir inge Björkliden :(  Det är så dåligt väder där!! Men i Kiruna skiner solen   

Istället för Björkis så blir det stan!! Jaa! Jag ska på stan med Julia!! Vi ska köpa kläder till Didirik i vår klass! Han har kalas snart :D Så vi ska gå på H&M  

Kul!!!! Sen ska vi fika kanske! ;D Ajaa ..

Det var allt! Jag har inge mer å berätta om :) 

   // Godisjullan  

Av Julia - 28 april 2012 06:56

 Heej  

Ida ska jag åka till Björkliden!! Det ska bli jätte kuul Där ska jag åka slalom me en annan Julia! Som är 12  !

Det snöade igår. Men ida äre sol        

Aja!!

Jag vaknade för typ 3 minuter sen!!

Och ... Ömmm ..?!! Jag har väl inte nå mer att skriva om!!

Ööö ?!! Kanske lite bilder! 

 

Aja!! Orkar nt lägga ut fler bilder 

//Godisjullan   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Bilden här uppe är en bild på Oskar som är ca 5 månader! Jag är faster åt han.. Men jag e bah 10 :D
Åhh visst e han gullig!!!
Jaja hoppas ni gillar min blogg
Hejråå! ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandajulia's bakrund!


Ovido - Quiz & Flashcards