godisjullanbullan

Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

Djurplågning ;s Åhh, vad jag blir arg OwO

Av Julia - 20 maj 2012 17:06

HATARs djurplågning.

Checkade in på facebook nyss.

Elr min låtsas mamma gjorde de;*

Då visade hon en bild som handlade om DJURPLÅGNING!!!!

Är ni emot djurplågning?? ^^

Om ni e det KOMMENTERA!!!  

Okejj..

Det var allt.

Nu lite bälder...(Bilder)

 

 

Stackare... 

 

Vafaan! ;(  Vad idiotiskt av dom 

 Det här kallar jag djurplågeri...!

Åååå..Jag älskar djur..

Animals in my heart 

 En sån här ras har jag hemma hos pappa.

Irländsk röd setter <'333

Heerrå!

Och kom ihåg att va emot djurplågeri.. 

// Världens bästa Godis   

 
 
Ellen

Ellen

20 maj 2012 18:19

Gud vad hemskt!
Jag böjar gråta tänk om det där
var Tage och Alma och Charlie. vd hemskt, va?
Ursch jag börjar gråta. Dom som gör djurplågeri är
ju helt knäppa. Dom borde själv dö. Dom behöver inte
döda hundarna eller djuren. Om dom vill döda någon så kan
dom lika gärna döda sig SJÄLV. Visst?

http://www.Lingonet.bloggplatsen.se

Julia

23 maj 2012 15:01

mm håller me..
men tur att tage bor hos dig å alma, charlie och mindy hos mig..
Våra djur är i alla fall i trygghet :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 25 juni 2012 11:09

Kolkoooooooooo! Jag har ... Först har jag hos mommo.. där bloggade jah om boden... efter mommo så blevre kolkojoki stugan utan el.. sådeså.. JAG ´KUNDE BARA INTE BLOGGA! DET GICK NT. I kolko har jag gjort massor.. Skriver om det senare, nu m...

Av Julia - 20 juni 2012 07:43

Blääää... piss väder oxå.. skit :( Nu kommere va spöegn hela sommaren om jag får gissa.... På efter middan kommer pappa kristina pch hundarna och hämtar mig! sen far vi till dstugan: Kolkojokki! Sen vet jag inte vad jag ska gö.. På fredag är de...

Av Julia - 18 juni 2012 18:04

När jag skulle logga in idag så stog det att jag har blivit avstängd i 6 dagar :O ?? För att jag skrev Näjj du (i) What, what, och what... Får man inte ens skriva Näjj du (i) Jäwla regler ;(   // Godis0202       I'm Sad    ...

Av Julia - 17 juni 2012 19:25

Det spöregnar ute  ... Tråkigt väder men det finns inte så mke att göra..;( Jag kom hem från Boden nyss .... Elr jaaa, pappa å Kristina körde mej till mommo :) Så nu är jag i mommos stuga å ska snart gö chokladbollar  Jag kom till boden i f...

Presentation


Tja! Bilden här uppe är en bild på Oskar som är ca 5 månader! Jag är faster åt han.. Men jag e bah 10 :D
Åhh visst e han gullig!!!
Jaja hoppas ni gillar min blogg
Hejråå! ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amandajulia's bakrund!


Ovido - Quiz & Flashcards